About Me

My photo
mencari sesuatu...kita harus ada kesungguhan..dan itu lah aku..semoga Allah memberi kekauatan itu..Amin

Thursday, June 11, 2009










ok la..sekarang aku rasa macam nk kenal kan je orang2 yang buat aku ceria kat opis ni..kiranya kawan2 aku la..ok yang gmbar kat atas ni adalah Rosliyana atau nama glamor ninie..wah glamor nya..dia ni nmpak ganas tapi hati baik punya..



ok ni aku nk citer pasal dua orang kakak ni..

yang dari kiri tu nama dia Valerie Melling atau pgil je Val...orang asek gelak je..tak kira la pe jadi pun..kira boleh panggil minah sengih la..


yang sorang lg tu kak Yati..dia ni pun ok gak..baik..muka dia da iras2 adik angkat aku masa sekolah dulu..hehehehhehehehe






ha........ni la semua pompom gurl yang kat dalam Reng Corp..hehehehhehe...semua ni klu bab mkn..peh.kalah mangsa kebuluran..hehehhehehehe..jgn marah ea..gurau jerk..
k la..aku rasa takat ni je la dulu..aku pun tak larat dah nk taip..nk wat keje pulak..













No comments:

Post a Comment